سرخط خبرها

ویدئو | طعم شیرین رهایی

باپیگیری‌های شهرآرا و کمک‌های شما خیران، اوستامحمود عیدی‌اش را از امام‌رضا(ع) گرفت.
  • کد خبر: ۱۶۷۲۰۰
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

به گزارش شهرآرانیوز، جای شما خالی؛ همه شمایی که با وجود گرفتاری‌های زندگی، حواستان به اطرافتان هست و حال خوب دیگران را شرط خوب‌بودن حال دلتان می‌دانید. باید بودید و می‌شنیدید دعا‌های از صمیم قلب یک زندانی رهاشده از بند را. باید می‌دیدید گریه‌های از سر شوق اوستامحمود را؛ همان پیرمرد شصت‌ودوساله‌ای که ابتدای هفته، قصه‌اش را با شما درمیان گذاشتیم. برایتان از آتشی گفتیم که اسفند ۱۴۰۰ به جان زندگی و آبرویش افتاد و با به‌جاگذاشتن خسارت ۲۸۰ میلیون تومانی، او را بعد از یک عمر زندگی آبرومند روانه زندان کرد.

گفتیم خلاصی‌اش از زندان، نیازمند پرداخت ۸۰ میلیون تومان بدهی است که با استناد به تحقیقات ستاد دیه استان، توان پرداختش را ندارد. با هم قرار گذاشتیم که به‌احترام مهربانی بی‌نهایت امام رئوفمان، پیش از آنکه دهه کرامت تمام شود، بهار را به زندگی خزان‌زده او و خانواده‌اش برگردانیم تا بتواند به مغازه استیجاری‌اش برگردد و با صافکاری، نان حلال را سر سفره خانواده‌اش بیاورد.

لحظه‌ای که برای رقم‌خوردنش پای کار آمدید، درست در ظهر روز میلاد امام‌هشتم (ع) از راه رسید و شادی، مهمان قلب اوستامحمود و خانواده‌اش شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->